キャプチャ
Drake - Hotline Bling・・・booty call(身体目的で電話をかけること)と同意
キャプチャ・ユーチュー



歌詞
lyrics 

You used to call me on my, you used to, you used to

君はよく僕の携帯に電話をかけてきたよね

 

You used to call me on my cell phone

君はよく僕の携帯に電話かけてきたよね

Late night when you need my love

夜遅くに 僕の愛が恋しくなった時に

Call me on my cell phone

電話をかけておいでよ

Late night when you need my love

夜遅く 僕の愛が必要になったときに

I know when that hotline bling

わかってるよ 君からの電話が鳴れば

That can only mean one thing

意味することは一つ

I know when that hotline bling

わかってるよ 君からの電話が鳴れば

That can only mean one thing

意味することは一つ

 

Ever since I left the city

僕があの町を離れてから

You got a reputation for yourself now

君は町中の人気者になった

Everybody knows and I feel left out

みんなが知ってる 僕は疎外感を感じるよ

Girl you got me down, you got me stressed out

君のせいで落ち込んで イライラするよ

Cause ever since I left the city,

だって僕が町を離れてから

You started wearing less and goin' out more

君は肌を露出するようになって よく出かけるようになった

Glasses of champagne out on the dance floor

ダンスフロアでシャンパンを開けて

Hangin' with some girls I've never seen before

僕が会ったことない女友達とつるんで

 

You used to call me on my cell phone

君はよく僕の携帯に電話かけてきたよね

Late night when you need my love

夜遅くに 僕の愛が恋しくなった時に

Call me on my cell phone

電話をかけておいでよ

Late night when you need my love

夜遅く 僕の愛が必要になったときに

I know when that hotline bling

わかってるよ 君からの電話が鳴れば

That can only mean one thing

意味することは一つ

I know when that hotline bling

わかってるよ 君からの電話が鳴れば

That can only mean one thing

意味することは一つ

 

Ever since I left the city, you, you, you

僕がこの町を離れてから

You and me we just don't get along

僕たちうまくいかなくて

You make me feel like I did you wrong

僕が悪かったのかなと思ってしまうよ

Going places where you don't belong

君がいない場所に行くとそう思うんだ
Ever since I left the city, you

僕がこの町を離れてから

You got exactly what you asked for

君は自分が求めてたものを手に入れたんだね

Running out of pages in your passport

パスポートの残りのページを使い切って

Hanging with some girls I've never seen before

僕の知らない女友達と遊びまわってる

 

You used to call me on my cell phone

君はよく僕の携帯に電話かけてきたよね

Late night when you need my love

夜遅くに 僕の愛が恋しくなった時に

Call me on my cell phone

電話をかけておいでよ

Late night when you need my love

夜遅く 僕の愛が必要になったときに

I know when that hotline bling

わかってるよ 君からの電話が鳴れば

That can only mean one thing

意味することは一つ

I know when that hotline bling

わかってるよ 君からの電話が鳴れば

That can only mean one thing

意味することは一つ

 

These days, all I do is

ここ最近 僕はいつも考えてる

Wonder if you bendin' over backwards for someone else

君は誰かほかの男を喜ばせてるのかな

Wonder if your rollin' backwoods for someone else

誰かほかの男と楽しんでるのかな

Doing things I taught you gettin' nasty for someone else

僕が教えたこと他の男にもやってるのかな

You don't need no one else

そんな男必要ないだろ

You don't need nobody else, no

他の男なんて必要ないだろう

Why you never alone

なんで一人でいないんだ

Why you always touching road

なんでいつも出かけてるんだよ

Used to always stay at home, be a good girl

前はいつも家にいて いい子だったのに

You was in the zone

君は僕の囲いの中にいた

You should just be yourself

君らしくいるべきだよ

Right now, you're someone else

今も 君は他の誰かといる

 

You used to call me on my cell phone

君はよく僕の携帯に電話かけてきたよね

Late night when you need my love

夜遅くに 僕の愛が恋しくなった時に

Call me on my cell phone

電話をかけておいでよ

Late night when you need my love

夜遅く 僕の愛が必要になったときに

I know when that hotline bling

わかってるよ 君からの電話が鳴れば

That can only mean one thing

意味することは一つ

I know when that hotline bling

わかってるよ 君からの電話が鳴れば

That can only mean one thing

意味することは一つ

Ever since I left the city

僕が町を離れてから