キャプチャ
DJ Khaled - I'm The One ft. Justin Bieber, Quavo, Chance the Rapper, Lil Wayne

DJ Khaled
キャプチャ
アメリカ合衆国のDJ。
イスラム教徒で、本名はハレド・モハメド・ハレド、パレスチナ系アメリカ人。
主に音楽プロデューサーとして有名で、代表的な作品はFabolousの
「Real Talk」、
ファット・ジョーの「Me, Myself, & I」、
リック・ロスの「Port of Miami」等。
United States DJ.
A Muslim, his real name is Khaled Mohammed Khaled, a Palestinian-American.
Famous mainly as a music producer, his representative work is Fabolous
"Real Talk",
Fat Joe's "Me, Myself, & I",
Rick Ross's "Port of Miami" etc.

Justin Bieber
キャプチャ
ジャスティン・ドリュー・ビーバーは、
カナダのポップミュージシャン、俳優、シンガーソングライター。
Justin Drew Beaver is a Canadian pop musician, actor and singer-songwriter.

Quavo
キャプチャ
クエイヴォは、アメリカ合衆国ジョージア州アセンズ出身のラッパー、歌手、ソングライター、
音楽プロデューサー。
ヒップホップトリオのミーゴスのメンバーとして知られている。
Quavo is a rapper, singer, songwriter and music producer from Athens, Georgia,
United States. Known as a member of the hip-hop trio Migos.

Chance the Rapper
キャプチャ
チャンス・ザ・ラッパーは、アメリカ・イリノイ州シカゴ出身の
男性ヒップホップアーティストである。

レーベルと契約しない・音源を有料販売しないという従来の音楽ビジネスとは
一線を画す活動形態ながらグラミー賞を受賞、音楽フェスティバルに
ヘッドライナーとして出演するなど大きな成功を収めている。
Chance the Rapper is a male hip-hop artist from Chicago, Illinois, USA.

Although it is an activity form that is different from the conventional music business of not contracting with a label and not selling sound sources for a fee, it has won a Grammy Award and has achieved great success such as appearing as a headliner at a music festival.

Lil Wayne
キャプチャ
リル・ウェインは、アメリカ合衆国ルイジアナ州ニューオーリンズ出身のラッパー。
「生きている中で最高のラッパー」を自称し、Weezy/ウィージーの愛称でも呼ばれる。
Lil Wayne is a rapper from New Orleans, Louisiana, United States.
He calls himself "the best rapper in life" and is also nicknamed Weezy.
キャプチャ・ユーチュー



歌詞lyrics

[Pre-Chorus: Justin Bieber & DJ Khaled]
Yeah, you're lookin' at the truth, the money never lie, no
Yeah、君は今真実と向き合っている、お金は嘘をつかない、決して
I'm the one, yeah, I'm the one
僕が運命の相手だ、そう、運命の相手なんだ
Early mornin' in the dawn, know you wanna ride now (let's ride)
夜が明けて、早朝に君は送り迎えが必要だって知ってるんだ
I'm the one, yeah (let's ride), I'm the one, yeah
僕が運命の相手だ、そう、運命の相手なんだ
And you sick of all those other imitators
そして君は君の真似ばかりする人々に飽き飽きしてて
Don't let the only real one intimidate you
本当の相手に君を怖がらせてはいけないよ
See you watchin', don't run outta time now
君を見る、時間切れになんてしないで
I'm the one, yeah
僕が運命の相手なんだ

[Chorus: Justin Bieber & Quavo]
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the one
僕が運命の相手なんだ
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the only one
運命の相手なんだ
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the one
運命の相手
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the only one
運命の相手なんだ
Yeah, yeah!

[Verse 1: Quavo]
Quavo! I'm the one that hit that same spot (hit it)
俺が君を喜ばせられる唯一の相手で
She the one that bring them rain drops (rain drops)
俺にとって君はそれに快感を覚える相手なんだ
We go back, remember criss-cross and hopscotch? (hopscotch)
僕たちは振り返る、子供の時の遊びを覚えているかい?
You the one that hold me down when the block's hot (hot)
警官が集まっている時俺を抑えてくれるのは君だ
I make your dreams come true when you wake up (dream)
君が目覚めた時俺は君の夢を叶える
And your look's just the same without no make-up
そして化粧なんてしなくても君は同じように綺麗に見える
Had to pull up on your mama, see what you're made of (mama)
君のママの所に寄って行かなくちゃ、君がどんな人から生まれたのか
Ain't gotta worry 'bout them commas 'cause my cake up
お金の心配はしなくてもいい、俺のお金があるから
You can run inside my life from that fame bus
君はこの富のバスから俺の人生を走ればいい
'Cause I promise when we step out you'll be famous
なぜなら約束するよ、俺ら一歩踏みだせば君は有名になるから
Modern day Bonnie and Clyde what they named us
現代のボニーとクライド、それが俺らの呼び名で
'Cause when we pull up (prr prr) all angles
だって俺らが車を止めれば、警官に包囲されて

[Pre-Chorus: Justin Bieber & DJ Khaled]
Yeah, you're lookin' at the truth, the money never lie, no
Yeah、君は今真実と向き合っている、お金は嘘をつかない、決して
I'm the one, yeah, I'm the one
僕が運命の相手だ、そう、運命の相手なんだ
Early mornin' in the dawn, know you wanna ride now (let's ride)
夜が明けて、早朝に君は送り迎えが必要だって知ってるんだ
I'm the one, yeah (let's ride), I'm the one, yeah
僕が運命の相手だ、そう、運命の相手なんだ
And you sick of all those other imitators
そして君は君の真似ばかりする人々に飽き飽きしてて
Don't let the only real one intimidate you
本当の相手に君を怖がらせてはいけないよ
See you watchin', don't run outta time now
君を見る、時間切れになんてしないで
I'm the one, yeah
僕が運命の相手なんだ

[Chorus: Justin Bieber & Chance The Rapper]
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the one
僕が運命の相手なんだ
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the only one
運命の相手なんだ
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the one
運命の相手
Oh-eh-oh-oh-oh, oh-eh-oh
I'm the only one
運命の相手なんだ