キャプチャ
Post Malone, Swae Lee - Sunflower (Spider-Man: Into the Spider-Verse)

ひまわり

Post Malone
キャプチャ
オースティン・リチャード・ポストは、ポスト・マローンの芸名で知られる、
アメリカ合衆国のラッパー、歌手、作詞家、そして音楽プロデューサー。
彼の内観的な作曲と簡潔な歌唱スタイル、様々な音楽ジャンルの融合により評価を受けている。
Austin Richard Post is an American rapper,
singer, lyricist, and music producer known by the stage name Post Malone.
He is highly regarded for his introspective composition, concise singing style,
and fusion of various music genres.

Swae Lee
キャプチャ
アメリカ合衆国のラッパー、歌手、ソングライター、ヒップホップミュージシャン。
兄のスリム・ジミーと共にレイ・シュリマーとして活動する他、
ソロアーティストやソングライターとしても活躍している。
United States rapper, singer, songwriter, hip-hop musician.
In addition to working as Rae Sremmurd with his brother
Slim Jimmy, he is also active as a solo artist and songwriter.
キャプチャ・ユーチュー



歌詞lyrics

[Verse 1:Swae Lee]
Needless to say, I keep in check
She was a bad-bad, nevertheless (Yeah)
Callin’ it quits now, baby, I’m a wreck (Wreck)
Crash at my place, baby, you’re a wreck (Wreck)

もちろん抑えてはいるけど
それにしても彼女はひどかった
もう終わりにしよう 俺は辛い
俺の家に居たって 君も辛いだろ

Needless to say, I’m keeping in check
She was a bad-bad, nevertheless
Callin’ it quits now, baby, I’m a wreck
Crash at my place, baby, you’re a wreck

もちろん抑えてはいるけど
それにしても彼女はひどかった
もう終わりにしよう 俺は辛い
俺の家に居たって 君も辛いだろ

Thinkin’ in a bad way, losin’ your grip
Screamin’ at my face, baby, don’t trip
Someone took a big L, don’t know how that felt

悪い方向にばかり考えて 自分を見失い
俺を怒鳴りつける バカはやめろ
ビッグLは誰かにやられた
どんな気持ちだっただろう

Lookin’ at you sideways, party on tilt
Ooh-ooh, some things you just can’t refuse
She wanna ride me like a cruise and I’m not tryna lose

横目で見たりして つまらないパーティだ
拒めないことだってある
俺を操りたいんだろうけど
俺だって負けるわけにはいかない

[Hook:Swae Lee]
Then you’re left in the dust, unless I stuck by ya
You’re a sunflower, I think your love would be too much
Or you’ll be left in the dust, unless I stuck by ya
You’re the sunflower, you’re the sunflower

そのうち置いていかれるよ
俺がついていないと
君はひまわり
君の愛はちょっと重いけど
そのうち置いていかれるよ
俺がついていないと
君はひまわり 君はひまわり

[Verse 2:Post Malone]
Every time I’m leavin’ on ya (Ooh)
You don’t make it easy, no (No, no)
Wish I could be there for ya (Ooh)
Give me a reason to, oh (Oh)

いつだって帰り際は 簡単にはいかない
一緒に居られたらと思うから
その口実が欲しい

Every time I’m walkin’ out (Oh)
I can hear you tellin’ me to turn around (Oh, oh)
Fightin’ for my trust and you won’t back down (No)
Even if we gotta risk it all right now, oh (Now)

部屋に入ると必ず
「後ろを向いて」って声が聞こえる
自分を曲げたくないけど
君は引き下がらないだろう
危険を冒したとしても
もうかまわない

I know you’re scared of the unknown (Known)
You don’t wanna be alone (Alone)
I know I always come and go (And go)
But it’s out of my control

君は未知のことに怯えているんだろ
つまり独りになりたくないんだ
たしかに俺は慌ただしい
でもそんなの仕方ない

[Hook:Post Malone]
And you’ll be left in the dust, unless I stuck by ya
You’re the sunflower, I think your love would be too much
Or you’ll be left in the dust, unless I stuck by ya
You’re the sunflower, you’re the sunflower (Yeah)

そのうち置いていかれるよ
俺がついていないと
君はひまわり
君の愛はちょっと重いけど
そのうち置いていかれるよ
俺がついていないと
君はひまわり 君はひまわり